Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
ID закупівлі: 616476c635cd4ffbb6a408113b047f97
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 750 609,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 753,04 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Буської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056138 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Янчук Мирослава |
Телефон: | 380974443135 |
E-mail: | busk-vk@ukr.net |
Місцезнаходження: | 80500, Україна, Львівська область,Буськ, площа 900-річчя Буська,будинок1 |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Виконавчий комітет вирішив відмінити торги у зв’язку із відсутністю подальшої потреби, так як оплата закупівлі UA-2022-11-29-004154-a «Облаштування меблями відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Буської міської ради та старостинських округів.(ДК 021:2015:39130000-2-офісні меблі)» мала б здійснюватися через органи Державної казначейської служби (далі-ДКСУ). Як відомо ДКСУ проводить платежі згідно Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 (далі — Порядок), визначено почерговість здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку.(далі - Порядок). Цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (далі - особливий режим). Відповідно Замовникам в своїй закупівельній діяльності важливо знати, що пункт 19 Порядку визначає черговість розрахунків Казначейства та органів Казначейства, які здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка. Враховуючи вище сказане, закупівля UA-2022-11-29-004154-a «Облаштування меблями відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Буської міської ради та старостинських округів.(ДК 021:2015:39130000-2-офісні меблі)» не входить до першочергової оплати, тобто договір не буде виконаний до 31.12.2022 року (так як потреба була на 2022 рік). Виконавчий комітет Буської міської ради проводить реконструкцію приміщення адмінбудівлі (відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Буської міської ради), яка розпочалася у листопаді 2022 року. Роботи триватимуть до кінця 2023 року. Меблі, які планувалися закупити не зможуть бути встановлені, вмонтовані до кінця 2022 року так як ще триватимуть роботи по реконструкції даного об’єкта.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-12-2022, 00:04
Період оскарження:
з 12-12-2022, 15:21 по 23-12-2022, 00:00
Документи: