Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-08-2022, 00:00
ID закупівлі: b6c027dc9d6c44cb85e8f9cc818fe0d5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 575 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Вакулівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області |
ЄДРПОУ: | 40208056 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Копцюх Ольга Сергіївна |
Телефон: | +380565023393 |
E-mail: | sofgovtsil@ukr.net |
Місцезнаходження: | 53172, Україна, Дніпропетровська область,село Вакулове, вул 40 років Перемоги, 30 |
5 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 25.08.2022 р. № б/н с.Вакулове Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів: «МУЛЬТИВАРКИ (КОД ДК 021:2015:39710000-2 - ЕЛЕКТРИЧНІ ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ) ДЛЯ НАДАННЯ ПІДТРИМКИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ У ВАКУЛІВСЬКІЙ СІЛЬСЬКІЙ РАДІ ТА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ДІЇ ВІЙНИ У ВАКУЛІВСЬКІЙ ГРОМАДІ» (UA-2022-07-22-005889-a) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО, у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, тощо – надати будь-який із відповідних чинних документів). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа Ольга КОПЦЮХ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.