Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 322 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 251,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Волинській області" |
| ЄДРПОУ: | 08734463 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Шкльода |
| Телефон: | +380500769168 |
| E-mail: | du.tmo.volyn@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43001, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Державності 114Б |
2 |
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”), Замовником в тендерній документації було встановлено один кваліфікаційний критерій, а саме “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів (договору)”, на підтвердження якого Учасник повинен надати довідку визначеної форми на фірмовому бланку, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: 1) Копія аналогічного договору з усіма додатками до нього та додатковими угодами (у разі їх наявності) (Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є купівля-продаж або постачання медичного обладнання код за ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори) та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі (Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, яка визначна в аналогічному договорі). 2) Копія рекомендаційного листа (відгуку) контрагента (замовника) за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці, який повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником. При розгляді документів Учасника було встановлено невідповідність кваліфікаційному критерію встановленому Замовником, а саме: в інформаційній довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів було зазначено договір №1692 від 03.08.2021 року, укладеного з КНП “Київська міська клінічна лікарня №3” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вартістю 219457,00 грн з ПДВ, предметом закупівлі якого є STAT FAX 4500 Аналізатор біохімічний та коагулометр напівавтоматичний 2-канальний DIAcheck C2. Однак на підтвердження Учасник надає копію договору, гарантійного листа та інших документів, де вказано договір №1639 від 21.05.2021 року укладеного з КНП “Київська міська клінічна лікарня №3” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вартістю 219457,00 грн з ПДВ, предметом закупівлі якого є STAT FAX 4500 Аналізатор біохімічний та коагулометр напівавтоматичний 2-канальний DIAcheck C2. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно завантажити довідку визначеної форми на фірмовому бланку, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням “нова редакція” та зазначити вірну інформацію, яка відповідає інформації вказаній в копіях наданих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.