| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 42 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01994899 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kospk.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Мошнягул |
| Телефон: | +380660597822 |
| E-mail: | mosnagula@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Преображенська, 88 |
3 |
Вид закупівлі - запит пропозицій постачальників, згідно пункту 56 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабміну від 14.09.2020 No 822. Умови постачання: Строк поставки Товару: 1) до 25 грудня 2025 року включно. 2) 5 (п'ять) робочих днів з моменту отримання Постачальником замовлення на поставку. Постачальник може змінити строк та дату поставки виключно за письмовим погодженням із Замовником. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, окремо не сплачуються і включаються до загальної вартості товару. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється за видатковою накладною, в якій Сторони зазначають найменування Товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну Товару та загальну вартість Товару, що постачається. На загальну вартість Товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість. Датою отримання Замовником Товару за відповідною видатковою накладною є дата проставлена у такій видатковій накладній представником Замовника в день фактичного отримання Товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.