Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 348 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 740 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04062216 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://city.cv.ua/ |
| Контактна особа: | Богдана Заліщук |
| Телефон: | +380668782715 |
| E-mail: | tender.chrada@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» згідно п. 4.6 Учасник подає копія свідоцтва чи витягу платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва чи витягу про право сплати єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або витягу з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції. В складі пропозиції Учасником подано довідку, де він зазначає, що знаходиться на спрощеній системі оподаткування, проте не подано копію свідоцтва чи витягу платника податку на додану вартість чи витягу про право сплати єдиного податку, тощо. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно подати вищевказані документи . Відповідно до п. 3. до Додатку 2 до тендерної документації »Вимоги щодо якості предмета закупівлі та інші вимоги» в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати посібник користувача чи інструкцію до використання.Для усунення невідповідності Учаснику необхідно подати вищевказані документи
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.