Закупівлю оголошено - 11-07-2025, 22:21. Дата останніх змін - 05-08-2025, 09:19

Обладнання спеціального призначення (Ехолот), 38110000-9 Навігаційні прилади за ДК 021:2015

Обладнання спеціального призначення (Ехолот), 38110000-9 Навігаційні прилади за ДК 021:2015 ... Державна закупівля - UA-2025-07-11-011175-a Обладнання спеціального призначення (Ехолот), 38110000-9 Навігаційні прилади за ДК 021:2015 від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 7/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-11-011175-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 22:21
по 17-07-2025, 08:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 13:00
по 22-07-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
343192
343 192 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 715,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Грищенко
Телефон:+380637487333
E-mail:ntender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Обладнання спеціального призна ...
343 192 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ехолот - картплотер 4/5" з трансд'юсером

7
штука
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 30-10-2025
38114000-7
Ехолоти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ехолот - картплотер 7" з трансд'юсером

7
штука
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 30-10-2025
38114000-7
Ехолоти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-07-2025 по 30-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ПИРОГОВСЬКОГО, будинок 19, корпус 3, 03110, Сергій Чумак
Остаточна пропозиція:
309 582 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-07-2025, 14:21

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-07-25, 11:56:35
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 1. «5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження): *- для юридичних осіб: надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ.» Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «3 4 Повноваження керівника.pdf», в якому наявні протоколи засновників та наказ про призначення директора ТОВ "ОЛЛ-ІТ" щодо підтвердження повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю, але відсутня інформація щодо довідки або опису, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ. 2. «Всі документи учасника в довільній формі ( довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі) та підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом.» Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника надані довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо, які не містять посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі). 3. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: « 1. Сканкопії оригіналів документів (або копії завірені належним чином), які свідчать про якість кожної позиції товару, що пропонуються Учасником: 1.1. - Сертифікат якості/ відповідності /декларація відповідності вимогам Директив ЄС (сертифікат типу ЄС або CE Declaration of Conformity (якщо продукція сертифікована в ЄС)) виданий уповноваженим на це органом з сертифікації (виробнику/ дистриб’ютору, представнику, дилеру/тощо) про відповідність вимогам технічних регламентів (якщо до товару встановлені вимоги безпеки технічними регламентами) /чи декларація виробника (або уповноваженої ним особи) щодо офіційного підтвердження, що продукція (товар) виготовлена(ий) згідно з технічними умовами, чинними галузевими або міжнародними стандартами (EN, ISO, ДСТУ, ТУ тощо) та (у разі наявності) сертифікат ISO 9001 виробника або інформацію про впроваджену систему управління якістю / чи протокол випробувань (або експертний висновок) на товар або матеріали з яких він виготовлений (виданий на ім’я виробника (офіційного представника) /учасника/тощо) / чи висновок/звіт наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству / чи інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість товару встановленим вимогам, які мають бути дійсні на дату розкриття пропозицій*» Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «2 2 Декларація про відповідність.pdf», щодо офіційного підтвердження, що продукція (товар) виготовлена(ий) згідно з технічними умовами, чинними галузевими або міжнародними стандартами (EN, ISO, ДСТУ, ТУ тощо), але разом з тим, не надано (у разі наявності) сертифікат ISO 9001 виробника або інформацію про впроваджену систему управління якістю на виробництві та/або лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. «1.2. Технічного паспорту/ чи керівництва з експлуатації/ чи формуляра/ / чи Manual (посібника) з перекладом на українську мову / та/або інструкції з експлуатації від фактичного виробника (офіційного представника в Україні) на кожний вид товару (комплектацію)/ чи довідку у довільній формі на кожен вид товару (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: повна назва товару, модель, марка (за наявності), інформація про виробника, країну-виробника, сфера призначення (застосування), опис товару (габарити, основні технічні показники, комплектація, основні правила експлуатації, гарантійні терміни, тощо), вказівки на нормативи та стандарти, відповідно до яких вироблено товар (ДСТУ та / або ТУ та / або ISO та / або DIN тощо) та посилання на офіційний сайт виробника/ офіційного представника в Україні / учасника (постачальника) (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника; *Документи, що посвідчує технічні характеристики чи якість товарів іноземного походження, надавати з перекладом українською мовою» Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «2 3 Довідка про товар.pdf», у якому відсутня частина інформації, передбаченої вимогами Замовника. Водночас відповідна інформація, яка підлягала зазначенню у цій довідці, наявна в інших документах пропозиції Учасника, зокрема у файлі « 2 1 Відповідність технічним якісним уількісним показникам.pdf» та файлі «2 2 Декларація про відповідність.pdf», що дозволяє Замовнику перевірити відповідність пропозиції вимогам, визначеним в Оголошенні про проведення закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ; - привести у відповідність всі документи учасника в довільній формі ( довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) до вимог визначених в оголошенні про проведення спрощену закупівлю, а саме зазначити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі); - надати (у разі наявності) сертифікат ISO 9001 виробника або інформацію про впроваджену систему управління якістю на виробництві та/або лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів; - привести у відповідність довідку у довільній формі на кожен вид товару (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: повна назва товару, модель, марка (за наявності), інформація про виробника, країну-виробника, сфера призначення (застосування), опис товару (габарити, основні технічні показники, комплектація, основні правила експлуатації, гарантійні терміни, тощо), вказівки на нормативи та стандарти, відповідно до яких вироблено товар (ДСТУ та / або ТУ та / або ISO та / або DIN тощо) та посилання на офіційний сайт виробника/ офіційного представника в Україні / учасника (постачальника) (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-07-25, 11:56:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-11-011175-a-b1
Номер договору:
338
Дата підписання договору:
02-08-2025, 09:06
Строк дії договору:
з 02-08-2025 по 31-12-2025
309 582 UAH
Ціна договору
257 985 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
309 582 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-07-2025, 11:36:43
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:22:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:21:44
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:21:44
              Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Кошторис (розрахунок вартості)
                публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:21:44
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:21:44
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 22:21:44
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ