Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 67 470 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 674,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НУ "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lp.edu.ua |
| Контактна особа: | Василишин Христина Теодорівна |
| Телефон: | 380977112859 |
| E-mail: | Khrystyna.T.Vasylyshyn@lpnu.ua |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1.1. розділу І тендерної документації - підписувач – фізична особа, яка є учасником, або уповноваженою службовою (посадовою) особою учасника і від свого імені або від імені учасника, якого представляє, підписує документи, зокрема створює електронний підпис, який накладається на тендерну пропозицію та/або документи, що подаються у складі тендерної пропозиції; електронний підпис – кваліфікований електронний підпис (КЕП). Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Пунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено: вимоги встановлені Тендерною документацією щодо надання документа (документів)/копії документа, учасникам слід розуміти, як надання електронної сканованої копії знятої з відповідного документа (копії документа) з паперовим носієм інформації або надання електронного документа. Зміст та вигляд усіх завантажених учасником до електронної системи закупівель електронних сканованих копій повинен відповідати змісту документів, згідно яких виготовляються такі електронні скановані копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасником особи. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом/електронним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) видані учаснику/переможцю іншими фізичними чи юридичними особами (підприємствами, установами, організаціями) у формі електронного документа та подаються через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладеним електронним підписом особи, яка підписала такий документ. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція повинна містити КЕП особи підписувача, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог Тендерної документації. Учасник повинен підписати тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції та/або документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам: а) електронний підпис повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу; б) за електронного підпису здійснено ідентифікацію підписувача, в тому числі підтверджено: - ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію - найменування і код ЄДРПОУ учасника - юридичної особи або прізвище, ім’я , по батькові (за наявності) (прізвище ініціали (ініціал імені)) учасника - фізичної особи; - дані підписувача - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) службової (посадової) особи учасника, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) фізичної особи, яка є учасником; в) під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей електронний підпис. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог пункту 8.1. розділу 8 додатку 1 до тендерної документації подано документ з заповненою формою «Відомості про учасника» (файл «Відомості про учасника (2).pdf»), яка передбачає заповнення учасником відомостей про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції, зокрема: назва посади (у разі наявності), прізвище, імя, по-батькові. У відповідному пункті форми учасником зазначено: «11. Відомості про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції: Фізична особа-підприємець Мельник Оксана Петрівна». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "Електронний підпис" (17 липня 2025 15:03). За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Мельник Оксана Петрівна П.І.Б.: Мельник Оксана Петрівна Країна: Україна РНОКПП: 2664708309 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:03:06 17.07.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ДПС Серійний номер: 3FAA9288358EC00304000000469237003EF8C200 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасник всупереч умовам тендерної документації, підписав тендерну пропозицію шляхом створення удосконаленого електронного підпису, а не КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 1.2. На виконання вимог підпункту 3.1. пункту 3 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасником надано заповнену специфікацію за формою, наведеною в пункті 3 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації «Специфікація товару, що пропонується» (файл «Специфікація (2).pdf»), у якій учасником зазначено кількість товару, що пропонується згідно номенклатурних позицій, проте не зазначено одиниць виміру, така помилка є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якиої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 2.1. надати підписані кваліфікованим електронним підписом Мельник Оксани Петрівни документи (із накладенням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)), подання яких вимагалось згідно з умовами тендерної документації та якщо такі документи були надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладеним удосконаленим електронним підписом окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом Мельник Оксани Петрівни. 2.2. надати уточнений документ із заповненою специфікацією із коректним зазначенням кількісних показників, а саме одиниць виміру.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.