Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 920 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 239,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2138 |
| ЄДРПОУ: | 14321386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Васильєва Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | 380487019230 |
| E-mail: | tender_2138@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності до вимог тендерної документації: 1. Невідповідність типу електронного підпису Тендерна пропозиція та інші документи підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП). Відповідно до результатів перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО, тип підпису визначено як «удосконалений» та «незахищений» що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та п. 10 Додатку 2, тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Невідповідність форми цінової пропозиції вимогам, визначеним у Розділі V пункту 10 Додатку 2 тендерної документації. Просимо учасника заповнити цінову пропозицію відповідно до її встановленої форми та змісту. Для усунення вищевказаних невідповідностей Вам необхідно: 1. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію та всі документи, що були підписані електронним підписом. 2. Привести у відповідність цінову пропозицію, а саме: зазначити назву товару, що пропонується до постачання (марка, модель, бренд), відповідно до порівняльної таблиці, поданої у складі тендерної пропозиції (файл «3 Порівняльна таблиця.pdf»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.