Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог пункту 10 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 92 270 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 922,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Шамка |
| Телефон: | +380950660446 |
| E-mail: | shamka_2017_jul@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
0 |
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до пункту 39 Особливостей, розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій єдиною тендерною пропозицію є тендерна пропозиція Учасника ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ" (код ЄДРПОУ 2708203030). Згідно розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалось тендерною документацією, такого змісту: «1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей повинен надати: «1.1. Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору». Замовником під час перевірки документів поданих Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено наступне. На виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 Учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (ім’я файлу: «Лист_Аналогічний договір). В даній довідці Учасник вказав два аналогічних за предметом закупівлі договори: 1) Договір укладений із КНП «Кіровоградський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Кропивницької міської ради №ПР-178/2025 від 04.06.2025; 2)Договір укладений із КНП «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради №39/2220 від 12.05.2025р. Відповідно до вимог даного підпункту Учасник повинен був в даній довідці зазначити, у тому числі, інформацію про предмет договорів, однак Учасник не вказав таку інформацію. 2. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей повинен надати: «1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником». Замовником під час перевірки документів поданих Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено наступне. На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 Учасник для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1. надав скани зазначених договорів та видаткових накладних. Слід зазначити, що найменування товару відповідно до договору укладеного із КНП «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради №39/2220 від 12.05.2025р не відповідає вимогам Замовника стосовно назви предмету закупівлі. Відповідно, Замовник не розглядає договір №39/2220 від 12.05.2025р як аналогічний договір за предметом закупівлі. Також, на виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 Учасник для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1. надав скани зазначених договорів та видаткових накладних. Однак, скани видаткових накладних (видаткові накладні №51 від 09.06.2025р. та №52 від 09.06.2025) які Учасник надав на підтвердження повного виконання договору укладеного із КНП «Кіровоградський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Кропивницької міської ради №ПР-178/2025 від 04.06.2025 завантажені в поганій якості, а також в даних видаткових накладних не вказано номер та дату договору, відповідно такі видаткові накладні не можуть підтвердити виконання зазначеного в довідці договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей Учасник повинен надати оновлену довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору. Також, відповідно до оновленої та правильно заповненої довідки Учасник повинен надати: 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці підпункту 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів). * У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Звертаємо увагу на те, що всі документи повинні бути в гарній якості, та заповнені повністю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.