Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 676 375,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 381,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галіч Ірина |
| Телефон: | 0564920308 |
| E-mail: | galich782409@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
5 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник звертається з вимогою щодо усунення виявлених невідповідностей, а саме: щодо відповідності підпису КЕП тендерної пропозиції вимогам п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.