Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 189 329 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 893,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НУ "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lp.edu.ua |
| Контактна особа: | Василишин Христина Теодорівна |
| Телефон: | 380977112859 |
| E-mail: | Khrystyna.T.Vasylyshyn@lpnu.ua |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог підпункту 4.4. пункту 4 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації щодо надання документа, який підтверджує стосунки учасника із виробником запропонованого товару учасником у складі тендерної пропозиції надано документ (файл «Unitest Authorization letter 2025-2026.pdf») викладений іншою мовою, ніж українська, без перекладу українською мовою, що суперечить вимогам пункту 1.7. розділу І тендерної документації, згідно якого документи, виконані іншою мовою ніж українська або копії таких документів подаються учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом українською мовою. Переклад документа українською мовою подається у файлі з документом, який перекладається, або в окремому файлі. Вірність перекладу документа, повинна бути засвідчена підписом особи, яка здійснила переклад із зазначенням її прізвища, імені, по батькові (у разі наявності). Відповідальність за якість та достовірність наданого перекладу несе учасник. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: надати переклад документа, який підтверджує стосунки учасника із виробником запропонованого товару (файл «Unitest Authorization letter 2025-2026.pdf»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.