Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 9 та 10 Додатку 1 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 811,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
| ЄДРПОУ: | 03360905 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Серьогіна Крістіна Володимирівна |
| Телефон: | 380442933612 |
| E-mail: | kievgorsvet_z@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03067, Україна, Київська область,Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями)) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" надав видаткові накладні № РН-0001929 від 29.11.2021 року, №РН-0002111 від 14.12.2021 року до наданого аналогічного договору №2021/10/028 від 22.10.2021 року, які не містять посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 2) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" надав лист-відгук від ТОВ «Юнібілд» до наданого аналогічного договору №2021/10/028 від 22.10.2021 року, який не містить інформації щодо якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. Крім того, наданий відгук не містить інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця). (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 3) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" надав видаткові накладні № РН-0000268 від 29.02.2024 року, №РН-0000269 від 29.02.2024 року до наданого аналогічного договору №2024/02/012-135ВАВ від 05.02.2024 року, не на повну вартість по наданому договору та наявній додатковій угоді в складі пропозиції Учасника, що не свідчить про отримання контрагентом товару в повному обсязі. (невідповідність п.п.1.2. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 4) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" не надав лист-відгук до наданого аналогічного договору №2024/02/012-135ВАВ від 05.02.2024 року. (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 5) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" надав договір як аналогічний №09-01/23 від 09.01.2023 року за яким не існує можливості перевірити чи він виконаний в повному обсязі в частині поставки товару, передбаченого договором так як в наданому договорі відсутня інформація щодо загальної вартості договору та кількості товару, що закуповувалась контрагентом та не може розцінюватись Замовником як аналогічний (невідповідність п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 6) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" надав лист-відгук № вих. 107 від 04.05.2023 року до наданого аналогічного договору №09-01/23 від 09.01.2023 року, який не містить інформації щодо якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. Крім того, наданий відгук не містить інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця). (невідповідність п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації). 7) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" не надав інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливості переглянути електронну версію наданого в складі пропозиції Статуту. (невідповідність п.п.п. 1.1.4. п.п.1.1. п.1 Розділу 3 Додатку 3 тендерної документації). 8) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де не зазначив Країну походження пропонованого товару. (невідповідність додатку 5 тендерної документації) 9) Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" не надав гарантійний лист про надання під час поставки партії товару, що пропонується Учасником, завірених копій документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару. (невідповідність підпункту 2 пункту 4 додатку 5 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ЕНЕРГО ОБЛІК" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати видаткові накладні до наданого аналогічного договору №2021/10/028 від 22.10.2021 року відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та надати лист-відгук по вищевказаному договору відповідно до вимог п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 2) Надати видаткові накладні до наданого аналогічного договору №2024/02/012-135ВАВ від 05.02.2024 року відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та надати лист-відгук по вищевказаному договору відповідно до вимог п.п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. АБО надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації. 3) Надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію наданого в складі пропозиції Статуту. 4) Привести у відповідність надану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині зазначення країни походження пропонованого товару. 5) Надати гарантійний лист про надання під час поставки партії товару, що пропонується Учасником, завірених копій документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару відповідно до вимог підпункту 2 пункту 4 додатку 5 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.