Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275. Протокол уповноваженої особи від 27.05.2025 № 27-05-2. Згідно затвердженого Переліку товарів, робіт та послуг (Наказ командира військової частини А4919 від 19.05.2025 року №839 )
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 11 035 308,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 55 176,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4919 |
| ЄДРПОУ: | 26639509 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Блінова |
| Телефон: | +380672766782 |
| E-mail: | natablinova78@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 00000, Україна, Київська область,м.Київ, _ |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі було виявлено, що предмет закупівлі містить технічну помилку (невірно зазначена назва предмету закупівлі), що унеможливлює подальше проведення закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-06-2025, 17:52
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.В складі пропозиції Учасника відсутній документ, на підтвердження кваліфікаційних вимог згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі: п.2 - Копія Статуту або іншого установчого документу, завіреного учасником в останній (діючій) редакції Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 зазначений вище документ.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.В складі пропозиції Учасника відсутні документи, на підтвердження кваліфікаційних вимог згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі: п.7 - Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж одного договору - (надається належним чином засвідчена скан-копія аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі та копія видаткової накладної, що підтверджує виконання Договору в повному обсязі) п.11 - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 2.Відповідно Додатку 2 розділу 3 до Оголошення про проведення закупівлі на підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам відсутні документи: п.5 - Учасник має надати документальне підтвердження, що він є офіційним дилером/ дистриб'ютором/ представником виробника товару на території України (дилерський/дистриб'юторський договір або витяг з дилерського дистриб'юторського договору або сертифікат дилера/ дистриб'ютора). п.7 - Гарантійний лист від офіційного імпортера (виробника) товару про можливість постачання предмету закупівлі (із зазначенням назви, технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі) у відповідній кількості та встановлені строки. п.8 - Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує постачання Товару у необхідній кількості та у визначені строки (в гарантійному листі зазначити кількість Товару, найменування Товару (марку (модель)), країну виробника, строки поставки ( до 15 липня включно), графік поставки). Додатково: Документи, що подані в складі пропозиції в форматі «Asice» завантажити в систему в форматі «pdf»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.