Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Мова подання пропозицій - українська. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КОЗІВСЬКОЇ CЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02000792 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лагодич Марія |
| Телефон: | 380354722471 |
| E-mail: | kozprozorro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 47601, Україна, Тернопільська область,Тернопільський р-н, селище Козова, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 19 |
4 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно п.3 розділу 3 Вимоги щодо якості предмета закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати Гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару та рік виготовлення обладнання. Учасником у складі тендерної пропозиції надано вказаний лист, проте у ньому не вказано рік виготовлення обладнання , як це вимагалося у ТД. Учаснику необхідно надати уточнений документ відповідно до вимог ТД. 2. Згідно п.4 розділу 3 Вимоги щодо якості предмета закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати файл, відсканований з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Учасником у складі тендерної пропозиції надано вказані два листи, проте у листі від виробника ТОВ «НПП Меандр» не вказані гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування, як це вимагалося у ТД. Учаснику необхідно надати уточнений лист відповідно до вимог ТД. Виправлення даних невідповідностей в документах, що подані Учасником у своїй тендерній пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого ним у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.