Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103, 1 штука Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 15.08.2025року
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
| ЄДРПОУ: | 05407870 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Власюк Олена Василівна |
| Телефон: | 380412241948 |
| E-mail: | elenavlassuk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
3 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «02» червня 2025р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП " ТИСЯЧНИК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 2610711592, Закупівля: UA-2025-05-22-009655-a. ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Відповідно до п.1 додатку № 1 Тендерної документації. Учасник повинен подати, для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: - копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послуга за 2023 або 2024 рр. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару по предмету закупівлі за ДК 021:2015 – 38430000-8: Детектори та аналізатори. - лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг( поставки товару). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за 38430000-8: Детектори та аналізатори, кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Учасником не виконано дану вимогу і надано лист відгук та договір який не відповідає переліку критеріїв які зазначив Замовник в п.1 додатку № 1 Тендерної документації. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в п.1 додатку № 1 Тендерної документації. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей зазначені в п.1 додатку № 1 Тендерної документації. 3) Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ФОП " ТИСЯЧНИК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 2610711592, 24 години для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів, Закупівля: UA-2025-05-22-009655-a. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2025-05-22-009655-a. Уповноважена особа КЕП Максим ОСТАПЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.