Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 156,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 261,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миколаївський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 00497213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколік Віталій Дмитрович |
| Телефон: | 380512709340 |
| E-mail: | svd.lawyers@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9 |
3 |
Повідомлення про усунення невідповідностей Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, виявлено, що учасником ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» відповідно до п. 8 Додатку 3 тендерної документації Замовника у складі своєї тендерної пропозиції надано лист-роз’яснення щодо ліцензії (файл під назвою «20.1.Лист-роз’яснення щодо ліцензії.pdf»); завірену копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (файл під назвою «20.2.Копія ліцензії на оптову торгівлю пальним (АКЦИЗ) оновлена.pdf») та завірену копію ліцензії СГД (файл під назвою «20.3.Копія Ліцензійний реєстр (ПРЕКУРСОРИ).pdf»). При цьому, згідно умов тендерної документації замовника, предметом закупівлі є «Ваги OHAUS SJX6201 (з калібровкою) або еквівалент в кількості 1 шт.». Таким чином, учасником ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» не надано в складі своєї тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, або довідку в довільній формі щодо того, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, що стосується саме предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої/яких виявлено невідповідності: Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством надати довідку в довільній формі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством надати довідку в довільній формі. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.