Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 865 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 325 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4118 |
| ЄДРПОУ: | 26632364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис ПРОДОЛЯКІН |
| Телефон: | +380677499973 |
| E-mail: | headquarters_a4118@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-04-2025, 17:03
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей. Шановний учаснику! Надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: відповідно до 4.9. Гарантійний лист погодження з умовами договору, складений в довільній формі, включаючи технічні та інші вимоги до предмету закупівлі, а також гарантія поставки товару в повному обсязі та в термін, визначений цією документацією. З метою усунення невідповідностей просимо завантажити вищенаведені документи відповідно до Оголошення про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.