Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 227 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02082522 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир ЯРОМЕНКО |
| Телефон: | +380635127743 |
| E-mail: | v2006tke@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до службової записки начальника дільниці газового обладнання, у зв’язку з відсутністю потреби в даному лічильнику, так як він не відповідає ключовим вимогам державного стандарту.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-04-2025, 14:37 по 29-04-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із службовою запискою заступника начальника СРБ змістом якої є наступне: В зв’язку з необхідністю більш детального вивчення нормативно-технічної бази та отримання роз’яснення від Черкаської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» щодо відповідності застосування лічильників газу «Курс-01» в частині комерційного обліку газу, прошу продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 (двадцяти) робочих днів. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 23.04.2025 року включно.
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Пункт 1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації та пункт 1 таблиці 1 розділу 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» додатку №5 до тендерної документації, якими передбачено, що Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного/них договору/рів (на підтвердження зазначеної інформації надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про назву замовника, дату та номер договору, предмет договору, суму договору, інформацію про виконання (виконано на суму____ або виконано в повному обсязі)). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «довідка аналог договір_(1).pdf», в якому розміщено інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Однак дана довідка не містить інформації щодо суми договорів, які підтверджують досвід виконання. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів - довідку в довільній формі, що містить інформацію про назву замовника, дату та номер договору, предмет договору, суму договору, інформацію про виконання (виконано на суму____ або виконано в повному обсязі)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.