Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Івано-Франківський національний медичний університет |
| ЄДРПОУ: | 02010758 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семчук Олександра |
| Телефон: | 380342530359 |
| E-mail: | oisemchuk@ifnmu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця Галицька, будинок 2 |
2 |
Замовник у закупівлі ДК 021:2015 (CPV) код 38970000-5 – «Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори» Комплект моделей імітуючих рани і травми (розширений) для Центру симуляційної медицини ІФНМУ (UA-2025-03-07-007267-a): В підпункті 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагає: «1.3. Документ/и (накладна(і), акт(и) приймання-передачі товару, .. ) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Учасник ФОП «ЗЕМЛЯНИЙ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання в повному обсязі Договору №0411 від 11.11.2024 р. надає документ «Аналогічний договір. PDF». Однак, видаткова накладна №193236 від 26.11.2024 р. та видаткова накладна №193236-1 від 17.12.2024 р., до Договору №0411 від 11.11.2024 р., не містить зі сторони Одержувача (ДЗ «Луганський державний медичний університет») підпису, печатки відповідального за здійснення господарської операції та правильності її оформлення. Замовник звертається з вимогою до Учасника ФОП «ЗЕМЛЯНИЙ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ» про усунення невідповідності . Відповідно до розділу V «Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник у закупівлі ДК 021:2015 (CPV) код 38970000-5 – «Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори» Комплект моделей імітуючих рани і травми (розширений) для Центру симуляційної медицини ІФНМУ (UA-2025-03-07-007267-a) 1) В підпункті 1 «Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» пункту «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагає: «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: ДК 021:2015 (CPV) код 38970000-5 – «Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори», симулятори, та/або манекени, та/або моделі, та/або тренажери. 3.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 3.3. Документ/и (накладна(і), акт(и) приймання-передачі товару, .. ) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Учасника ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» у складі тендерної пропозиції надає на вимогу Замовника два договори, які вказано в документі «Довідка щодо аналогічних договорів» на підтвердження наявності документально досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак у документі «Аналогічний договір 139 (1)» в пункті 1 «Предмет Договору» зазначено код ДК 021:2015 38970000-5 – Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори та код ДК 021:2015 80520000-5 — Навчальні засоби. У складі тендерної пропозиції надано документ «Видаткова накладна 16 від 28.03.23» де в графі «Код ДК» зазначено «38970000-5». Крім того Учасник ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» у складі тендерної пропозиції надає також документ «Аналогічний договір 107», про що зазначено в документі «Довідка щодо аналогічних договорів», однак не надав документи (накладна(і), акт(и) приймання-передачі товару) на підтвердження виконання в повному обсязі даного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Замовник звертається з вимогою до Учасника ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» про усунення зазначених невідповідностей, та подання документів які передбачалися тендерною документацією Замовника. 2) В підпункті 4.9 пункту 4. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник зазначає: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». В пункті 1 розділу 3 тендерної документації вказано: «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель)». Натомість тендерна пропозиція Учасника ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що невідповідає вимогам Замовника. Замовник звертається з вимогою до Учасника ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» про усунення невідповідностей, а саме підписання кваліфікованим електронним підписом (КЕП) тендерної пропозиції. Крім того, Учасника ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» на вимогу Замовника, надає скановані документи «Аналогічний договір 139 (1)», «Аналогічний договір 107», «Паспорт, інструкція», дані документи не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника (у разі використання) або накладеного кваліфікованого електронного підпису на даний документ, відповідно до вимог викладених в пункті 1 розділу 3 тендерної документації. Замовник звертається з вимогою до Учасника ФОП «Чеченіков Сергій Олексійович» про усунення невідповідностей, а саме надати документи відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до розділу V «Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.