Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 231 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Городенківський некомерційний центр первинної медичної допомоги" Городенківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 42043117 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сидорак Альона Миколаївна |
| Телефон: | +380343022892 |
| E-mail: | cpmsd-buhgalteria@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78100, Україна, Івано-Франківська область,місто Городенка, вулиця Шептицького 24-е |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Учасник підписав тендерну пропозицію не кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник ФОП Водопян Ігор Миколайович протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом перепідписання своєї тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.