Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 925 326 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 627 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олеся Сакал |
| Телефон: | +380432660177 |
| E-mail: | vokl-zakypivly@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
5 |
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Постанови № 1178. Документи/інформація подаються відповідно до положень ТД та додатків, які є невід’ємною частиною тендерної документації. Згідно розділу X Додатку №2 до Документації На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ 10.pdf»), але інформація в даній довідці викладена не у відповідності до вимог, прописаних у розділі X Додатку №2 до Документації. Згідно п.7 розділу ХІ Додатку №2 до Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі. Учасник надав в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, яким офіційний дистриб’ютор виробника уповноважує учасника представляти та поставляти товар, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Також лист включає в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі та авторизаційний лист від виробника делегувати свої повноваження щодо участі в закупівлях продукції виробництва КОРМЕЙ С.А. (файл під назвою «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ТА ДЕКЛАРАЦІЇ.pdf»), але авторизаційний лист від виробника терміном дії до 13.04.2025р. Але термін поставки, зазначений Замовником, до 25.12.2025р. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. 2. Документ, підтверджуючий право на поставку товару, який є предметом даної процедури закупівлі, дійсний на момент поставки товару.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.