Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 38 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 380 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Івано-Франківський національний медичний університет |
| ЄДРПОУ: | 02010758 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семчук Олександра |
| Телефон: | 380342530359 |
| E-mail: | oisemchuk@ifnmu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця Галицька, будинок 2 |
7 |
Замовник у закупівлі ДК 021:2015 (CPV) код 38970000-5 – «Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори» Моделі, тренажери для фахового коледжу ІФНМУ: Модель руки навчальна для відпрацювання навичок проведення інфузій/ін’єкцій, Модель сідниць для внутрішньом'язових ін'єкцій, Тренажер для підшкірних ін'єкцій, Тренажер для внутрішньовенних ін'єкцій, Тренажер для внутрішньовенних ін'єкцій з глибоким розташуванням вен, Набір тренажерів для тампонування ранового каналу (UA-2025-02-21-006907-a), в підпункті 1 «Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» пункту «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагає: «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: ДК 021:2015 (CPV) код 38970000-5 – «Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори», симулятори, та/або манекени, та/або моделі, та/або тренажери. 3.2. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці. 3.3. Документ/и (накладна(і), акт(и) приймання-передачі товару, .. ) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3.4. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен містити: інформацію щодо найменування контрагента, дату та номеру договору, на який надано відгук. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою». Учасника ТОВ «НВП «СТІПЕН» у складі тендерної пропозиції надає на вимогу Замовника документ на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак у документі «Довідка про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» Учасник зазначає у таблиці Чернівецький медичний фаховий коледж номер та дата договору №512 від 05.12.2024 р. термін виконання - 31.12.2024 р. Натомість у документі «Договір + видаткова (коледж)» міститься виконаний Договір з Чернівецьким медичним фаховим коледжем з зазначеною датою підписання договору 05.12.2022 р. та Видаткова накладна №5 від 05.12.2022 р. Замовник звертається з вимогою до Учасника ТОВ «НВП «СТІПЕН» про усунення невідповідностей зазначених у документі «Довідка про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», щодо дати договору та строку виконання договору по Чернівецькому медичному фаховому коледжу. Також Замовник зазначає, що відповідно до підпункту 4.9 пункту 4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Натомість тендерна пропозиція Учасника ТОВ «НВП «СТІПЕН» підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що невідповідає вимогам Замовника. Замовник звертається з вимогою до Учасника ТОВ «НВП «СТІПЕН» про усунення невідповідностей, щодо кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який має бути накладений на тендерну пропозицію відповідно до вимог Замовника. Відповідно до розділу V «Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.