Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
багатофункціональні програмовані аналізатори якості електроенергії LINAX PQ3000, або еквівалент. пп.7.1.17. Інвестиційної програми АТ «Житомиробленерго» на 2025 календарний рік.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 267 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергей Дробный |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
2 |
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність поданих документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «Ел енд Джи Мітерінг» вимогам тендерної документації, а саме: - на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасником надано копію Договору оренди від 01 листопада 2012р. №05/11/2012 термін якого сплив 31 грудня 2023року згідно Додаткового договору від 31грудня 2022р №9 (надати копії чинних договорів оренди нерухомого майна) (відповідно до вимог пп.1.2 п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділ IV. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством Додатку 1 до тендерної документації); - учасником не підтверджено, що всі зазначені в Довідці №25-104 про наявність працівників відповідної кваліфікації фахівці працюють на підприємстві Учасника, оскільки у складі пропозиції Учасника надані не всі копії наказів про прийняття на роботу відповідних осіб та/або копії договорів (в тому числі допускається договір цивільно-правового характеру, термін дії якого охоплює період виконання договору про закупівлю) (відповідно до вимог пп.2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділ V. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством Додатку 1 до тендерної документації). У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.