Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://khm.gov.ua |
| Контактна особа: | Павло Монастирський |
| Телефон: | +30382764502 |
| E-mail: | p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Тепловізійні прилади, код ДК 021:2015-38630000-4 Астрономічні та оптичні прилади» (UA-2025-02-18-000414-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Аносова Юрія Вікторовича (ІПН 2448600156) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Проте у графі 1 «Найменування предмета закупівлі» Учасник не визначив марку та модель товару, виробника, країну походження товару. У графах «Ціна за одиницю», «Загальна вартість» незрозуміло, чи враховано податок на додану вартість у ціні за одиницю та загальну вартість товару. 2.Учасник відповідно до п.4 додатку 2 тендерної документації має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. Однак Учасник такої довідки не надав. 3. Згідно вимог п.3.1.1 тендерної документації Учасник не надав витягу із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 4.Відповідно до п.5 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, підписаний уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі наявності), щодо поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації. Однак Учасник такого листа не надав. 5. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до вимог п.3.5.2 тендерної документації Учасник надав довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору, укладеного у 2024 році. Однак у довідці не зазначено обсяг поставки товару, стан виконання договору, зазначеного у довідці, що не відповідає вимогам підпункту 1 п.3.5.2 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Аносову Юрію Вікторовичу (ІПН 2448600156) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.