Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 17:11. Дата останніх змін - 07-03-2025, 09:28

Вимірювальний інструмент

Вимірювальний інструмент... Державна закупівля - UA-2025-02-04-016337-a Вимірювальний інструмент від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-04-016337-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 17:11
по 08-02-2025, 18:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-02-2025, 18:00
по 12-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-02-2025, 15:58
по 12-02-2025, 16:21

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
497175.3
497 175,30 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:4 971,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:052 Відділ закупівель
Телефон:380981173786
E-mail:tender052@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Вимірювальний інструмент
497 175,30 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-02-2025, 15:58
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вимірювальний інструмент

43
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 30-04-2025
44510000-8
Знаряддя


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ВАРІУС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Кучеренко Ярослава
Остаточна пропозиція:
496 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
496 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-03-2025, 08:58

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-02-25, 15:39:30
24

Шановний учаснику, за результатами конкурсу № UA-2025-02-04-016337-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником, а також ненадання передбачених конкурсною документацією документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-04-016337-a відсутні у складі поданих учасником документів: Вимірювальний інструмент. 1. У складі цінової пропозиції Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям (додаток 1) зобов'язаний надати: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років). 2. Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.. Учасником ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ВАРІУС", у складі своєї ціннової пропозиції, на відповідність кваліфікаційним критеріям надано лише лист від 05.02 2025 року. Інші документи на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів – відсутні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимоги учасник повинен виправити недоліки та надати підтвердження відповідності запропонованого товару, а саме: 1. Довідку згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років; 2. Копії аналогічних договорів (договорів) укладених протягом 2020 - 2023 років, 3. скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Сергій Володимирович, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсу, т.+38 (098) 117-37-86, e-mail: tender052@ukroboronprom.com

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-02-25, 15:39:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-04-016337-a-a1
Номер договору:
26892917
Дата підписання договору:
07-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-03-2025 по 31-12-2025
496 000 UAH
Ціна договору
496 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-02-2025 по 20-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, Чернігів, 14001, Чернігівська обл., місто Чернігів, Новозаводський район, ВУЛИЦЯ ПОПОВА, будинок 63-А, 14001, Охріменко Руслан Сергійович
Остаточна пропозиція:
473 500 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
473 500 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 13:22:22
24

Шановний учаснику, за результатами конкурсу № UA-2025-02-04-016337-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником, а також ненадання передбачених конкурсною документацією документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-04-016337-a відсутні у складі поданих учасником документів: Вимірювальний інструмент. 1. У складі цінової пропозиції Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям (додаток 1) зобов'язаний надати: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років). - Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.. Учасником ТОВ "СІВЕРПРОМ ГРУП", у складі своєї ціннової пропозиції надано копії договорів поставки: - № 011122/1424 від 01 листопада 2022 року та лише 1 (одну) видаткову накладну, яка підтверджує якісне виконання договору №011122/1424 від 01 листопада 2022 року. Інші видаткові накладні не підтверджують належне виконання умов договору, наданого як аналогічного (відсутнє посилання на № та дату договору)4 - №136/24 від 06 березня 2024 року та на підтвердження якісного виконання умов договору – лист-відгук від 20 вересня 2024 року. Однак згідно кваліфікаційних вимог аналогічними рахуються договора укладені протягом 2020 - 2023 років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимоги учасник повинен виправити недоліки та надати підтвердження відповідності запропонованого товару, а саме: 1. оновлену Довідку згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років; 2. копію ще 1 аналогічного договору (договорів) укладеного протягом 2020 - 2023 років, 3. скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Сергій Володимирович, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсу, т.+38 (098) 117-37-86, e-mail: tender052@ukroboronprom.com

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 13:22:22

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
473 500 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
473 500 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-02-2025, 12:42:31
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ВАРІУС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
496 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
496 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 10:17:28
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:04-02-2025, 17:11:40
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 17:11:32
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ