| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 497 175,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 971,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | 052 Відділ закупівель |
| Телефон: | 380981173786 |
| E-mail: | tender052@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний учаснику, за результатами конкурсу № UA-2025-02-04-016337-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником, а також ненадання передбачених конкурсною документацією документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-04-016337-a відсутні у складі поданих учасником документів: Вимірювальний інструмент. 1. У складі цінової пропозиції Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям (додаток 1) зобов'язаний надати: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років). 2. Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.. Учасником ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ВАРІУС", у складі своєї ціннової пропозиції, на відповідність кваліфікаційним критеріям надано лише лист від 05.02 2025 року. Інші документи на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів – відсутні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимоги учасник повинен виправити недоліки та надати підтвердження відповідності запропонованого товару, а саме: 1. Довідку згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років; 2. Копії аналогічних договорів (договорів) укладених протягом 2020 - 2023 років, 3. скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Сергій Володимирович, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсу, т.+38 (098) 117-37-86, e-mail: tender052@ukroboronprom.com
Шановний учаснику, за результатами конкурсу № UA-2025-02-04-016337-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником, а також ненадання передбачених конкурсною документацією документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-04-016337-a відсутні у складі поданих учасником документів: Вимірювальний інструмент. 1. У складі цінової пропозиції Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям (додаток 1) зобов'язаний надати: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років). - Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.. Учасником ТОВ "СІВЕРПРОМ ГРУП", у складі своєї ціннової пропозиції надано копії договорів поставки: - № 011122/1424 від 01 листопада 2022 року та лише 1 (одну) видаткову накладну, яка підтверджує якісне виконання договору №011122/1424 від 01 листопада 2022 року. Інші видаткові накладні не підтверджують належне виконання умов договору, наданого як аналогічного (відсутнє посилання на № та дату договору)4 - №136/24 від 06 березня 2024 року та на підтвердження якісного виконання умов договору – лист-відгук від 20 вересня 2024 року. Однак згідно кваліфікаційних вимог аналогічними рахуються договора укладені протягом 2020 - 2023 років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимоги учасник повинен виправити недоліки та надати підтвердження відповідності запропонованого товару, а саме: 1. оновлену Довідку згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2020 - 2023 років; 2. копію ще 1 аналогічного договору (договорів) укладеного протягом 2020 - 2023 років, 3. скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Сергій Володимирович, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсу, т.+38 (098) 117-37-86, e-mail: tender052@ukroboronprom.com
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.