Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-72. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 079 055 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | 380513642177 |
| E-mail: | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ КПФ ПРОМІКС по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару - код CPV 38430000-8 по ДК 021:2015 – Детектори та аналізатори (Тестер трансформаторної оливи). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-24-012036-a Очікувана вартість закупівлі: 1 294 866,00 грн. з ПДВ, 1 079 055,00 грн. без ПДВ Пункт плану РПЗ-2025: № 9.270 (UA-P-2025-01-13-002261-a) На вимогу наказу ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної3 безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № _961__ від _05.03.2025р. УО Ю. Франко
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ «КПФ «ПРОМІКС» не надав наступні документи: Файл у форматі pdf, відсканований з листа з інформацією про гарантійні зобов’язання постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 2. Учасник ТОВ «КПФ «ПРОМІКС» на виконання вимог встановлених Додатком 1.1 до ТД у документі «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 38430000-8 по ДК 021:2015 – Детектори та аналізатори (Тестер трансформаторної оливи), п. 9.270» вказав наступного Виробника товару: Megger, Країна походження товару Великобританія. Також на виконання вимог встановлених у п.12 Додатку А до ТД учасник надав документ «Лист-авторизація офіційному дистриб’ютору на поставку обладнання», який надано компанією Megger Germany GmbH, Німеччина. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: 13. Файл у форматі pdf, відсканований з листа з інформацією про гарантійні зобов’язання постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 12. Файл у форматі pdf, відсканований з документу з інформацією про те, хто є Виробником продукції. Якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником продукції – надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Файл у форматі pdf, відсканований з листа з інформацією про гарантійні зобов’язання постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 2. Файл у форматі pdf, відсканований з листа з підтвердженням, що Megger Germany GmbH, Німеччина має право авторизовувати постачальників, як офіційних дистриб’юторів компанії Megger, Великобританія. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 19.03.2025 № 975 УО Ю. Франко
На вимогу наказу ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 933 від 10.02.2025р. УО Ю. Франко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.