12/18
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 072 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 720 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | Сергій Володимирович |
| Телефон: | 380981173786 |
| E-mail: | tender052@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний учаснику, за результатами конкурсу № UA-2024-12-04-019958-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації (технічна специфікація) та документах поданих Учасником, а також ненадання передбачених конкурсною документацією документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-12-04-019958-a відсутні у складі поданих учасником документів: Бронекамера. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією згідно вимоги про аналогічність* щодо наявності досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2022-2024 років. * Під аналогічним договором слід розуміти виконані договори на поставку аналогічного Устаткування згідно Коду за ДК 021:2015. - Скановані копії документів принаймні по 2-х (двох) договорах, зазначених у довідці форми № 1, та документ, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником ТОВ "СКБ 27", у складі своєї ціннової пропозиції надано довідку про наявність аналогічного досвіду виконання вих. № 05/12-1 від 05 грудня 2024 року із переліком 3 (трьох) аналогічних договорів, однак дана довідка не містить найменування контрагента та прізвищ контактних осіб. 2. У складі своєї пропозиції учасником завантажено усі три копії договору, однак документ, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів завантажений лише до №21/06/2024 від 17 червня 2024 року. 3. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі Устаткування, матеріально-технічної бази та технологій надаються: 1) У випадку, якщо Учасник є виробником пропонованого Устаткування: - Сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника, включно з гарантійним терміном. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. У складі пропозиції Учасником надано КП на виріб, вих. № 10/12 від 10 грудня 2024 року, де вказано що ТОВ "СКБ 27" є виробником і строк пропозиції 30 календарних днів, тоді як поставка обладнання – 75 днів, що є невідповідністю. 4. Відсутня Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації Устаткування. 5. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 2 (двох) інженерів, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням). - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Дані документи Учасником не надані, надана довідка на робітників робітничих професій Вих. № 05/12 від 05 грудня 2024 року. 6. Згідно Додатку 5 Конкурсної документації Учасник завантаживши дану форму, повідомляє, що «у разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти Договір, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником згідно з проєктом, наведеним у Конкурсній документації, відповідно до чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про визначення нас переможцем Конкурсу. Ми погоджуємось укласти Договір в редакції, запропонованій Замовником, та гарантуємо виконання його на умовах, викладених у зазначеному проєкті Договору». У проекті договору та згідно умов конкурсної документації строк поставки обладнання становить 30 календарних днів на умовах DDP (склад Замовника), тоді як Учасник надає пропозицію із 75 днями і поставка на умовах EXW. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку про наявність аналогічного досвіду заповнену та оновлену у відповідності до КД 2. документ, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; 3. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та 4. печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації Устаткування; 5. Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 2 (двох) інженерів, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням). 6. Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 7. Надати, оновлену комерційну пропозицію на виріб, зазначивши строк та умови постачання у відповідності до конкурсної документації та додатків до неї. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації та предмета Конкурсу: т.+38 (098) 117-37-86, e-mail: tender052@ukroboronprom.com
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.