Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
| Контактна особа: | Наталія Гнатюк |
| Телефон: | +380671344281 |
| E-mail: | n.hnatiuk@medzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
| Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
1 |
у зв’язку з потребою додаткового часу для детального вивчення документів Учасника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК" до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: учасником не надано витяг або знімок екрана з Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг (далі – Реєстр) з інформацією щодо декларації про відповідність (номер, дата видачі, термін дії тощо) та щодо назви запропонованого медичного виробу АБО лист Учасника, або Уповноваженого представника, або Виробника, що підтверджує надання повідомлення до Держлікслужби про внесення такої інформації в Реєстр. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пп. 6.1.2 пункту 6 розділу І додатка 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати витяг або знімок екрана з Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг (далі – Реєстр) з інформацією щодо декларації про відповідність (номер, дата видачі, термін дії тощо) та щодо назви медичного виробу, що є предметом закупівлі АБО лист Учасника, або Уповноваженого представника, або Виробника, що підтверджує надання повідомлення до Держлікслужби про внесення такої інформації в Реєстр.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.