Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2024, 00:00
*У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 198 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 990 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
| ЄДРПОУ: | 04725912 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Мельник |
| Телефон: | +380972579040 |
| E-mail: | lvivsemesta.z@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79005, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛ.КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 38 |
3 |
Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації вимагалось: документи, що Учасник подає у складі тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути оформлені на фірмовому бланку Учасника, містити дату створення документу, підпис уповноваженої посадової особи Учасника та печатку Учасника (у разі використання). Учасник у складі своєї пропозиції надав документи, підготовлення безпосередньо ним не на фірмових бланках . Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель на фірмових бланках усі документи, які підготовлення безпосередньо Учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Учасник - платник ПДВ за повною ставкою оподаткування = 16
Учасник - не платник ПДВ/учасник-платник ПДВ на пільгових умовах (в т.ч. ставка оподаткування 0%) = 0