| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 600 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Вакаров |
| Телефон: | +380506408860 |
| E-mail: | zakupkivera@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
1. Фінансові зобов’язання за цією Закупівлею було знято 31.12.2024р., згідно з рішенням робочої групи з питань закупівель у проекті CROSSDIAM від 31.12.2024р. №6 у зв’язку із необхідністю перерозподілу наявного бюджету гранту на придбання іншого та додаткового обладнання у першому кварталі 2025р. 2. Згідно з Особливостями Замовник, не може вносити зміни до Оголошення, Тендерної документації та проекту договору щодо продовження строку поставки товару, та водночас відсутня потреба в Закупівлі на 2024рік.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-01-2025, 16:20 по 03-02-2025, 00:00
Документи:
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника - ФОП Трофимчук Володимира Володимировича (код ЄДРПОУ 2390800096), продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП Трофимчук Володимира Володимировича (код ЄДРПОУ 2390800096), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Опис: Шановний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" повідомляю про невідповідність в інформації, згідно опису Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: 24. Декларація доброчесності за критеріями виключення та відбору.pdf., Вих №1227 від 19.11.2024р. Декларація доброчесності за критеріями виключення та відбору. Учасником не заповнено: Розділ IV –Підстави для відмови від цієї пропозиції Декларації доброчесності за критеріями виключення та відбору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ: Розділ 6 Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6). Пункт 6.1. Інформація про відповідність критеріям виключення і відбору, у вигляді заповненої форми Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), подається усіма учасниками процедури, юридичними особами та фізичними особами підприємцями. У разі участі у тендері об’єднання учасників, Декларація доброчесності подається кожним учасником такого об’єднання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформація про відповідність критеріям виключення і відбору, у вигляді заповненої форми Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), Надати заповнену Декларацію доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), включаючи Розділ IV –Підстави для відмови від цієї пропозиції. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: 32 Гарантійний лист неокуповані території.pdf. Вих №1232 від 19.11.2024р. Гарантійний лист. Учасником надано гарантійний лист у невідповідності до вимог Замовника: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ.: Розділ 7 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників:. Пункт 7.7. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку у відповідності до вимог Пункту 7.7. Розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.