Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пірнівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04359643 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лагута Анна Вікторівна |
| Телефон: | +380951442472 |
| E-mail: | annalaguta350@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07342, Україна, Київська область,Пірнове, Спортивна 1 |
5 |
Згідно пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів та додатків до них (не менше двох договорів) (згідно Додатку № 7 до тендерної документації), які укладені не раніше 2022 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії видаткових, що підтверджують належне виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). Учасником надано згідно Додатку №7 до тендерної документації таблицю з інформацією для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в тому числі щодо договору №158 від 17.06.2024 року та додано скан-копію договору. Зазначена Учасником інформація у стовпчику «Вартість виконаного договору» та «Номер оголошення закупівлі..» не відповідають даному договору. Окрім того, учасником зазначена неповна інформація у довідці згідно Додатку №7, а саме кількість товару, що закуповується згідно аналогічних договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів та додатків до них (не менше двох договорів) (згідно Додатку № 7 до тендерної документації), які укладені не раніше 2022 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії видаткових, що підтверджують належне виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). Згідно пункту 3 Додатку 2 учасник повинен підтвердити наявність сервісного центру, представництва, що забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну в Україні, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції. Доставка устаткування в сервісний центр або уповноваженому представнику для ремонту буде виконуватися силами і за рахунок Постачальника. На підтвердження даної вимоги учасник в складі Пропозиції повинен надати лист від сервісного центру з підтвердженням того, що сервісний центр гарантує можливість обслуговування запропонованого учасником обладнання. Учасником надано лист щодо гарантування обслуговування сервісним центром за підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, а не від самого сервісного центру. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист від сервісного центру з підтвердженням того, що сервісний центр гарантує можливість обслуговування запропонованого учасником обладнання. Або підтвердження того, що гарантійну підтримку обладнання та обслуговування запропонованого товару здійснює безпосередньо сам учасник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.