Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 425 178 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 125,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦIЙНЕ ПIДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКИЙ МIСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНIТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ЧОРНОМОРСЬКОЇ MICЬKOЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТI |
| ЄДРПОУ: | 44865999 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Люлько |
| Телефон: | +380963326080 |
| E-mail: | poliklinika511@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 68003, Україна, Одеська область,Одеський р-н, місто Чорноморськ, вул. 1 Травня, будинок 1 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до вимог Додаток 4 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) зазначено Інші документи, що необхідно надати Учаснику: «15. Надати довідку щодо гарантійного терміну обслуговування не менше 12 місяців» на зазначену вимогу Учасником надано відповідну довідку, проте адресовану іншій установі. Просимо виправити дану невідповідність шляхом надання відповідної довідки саме на Замовника відповідної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.