Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 820 393,09 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 158 203,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 474 000 UAH |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03327664 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
| Контактна особа: | Бойко Інна Гаврилівна |
| Телефон: | 380442801536 |
| E-mail: | igboiko@vodokanal.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 01015, Україна, Київська область,Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "ІНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС " 1) Відповідно до пункту 2 Додатку 3 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів, 38421100-3 Лічильники води (лічильники води) учасник надає на підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом завантаження в електронну систему закупівель: Наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію. Учасником ТОВ "ІНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС " у складі його тендерної пропозиції надано шатний розпис в якому не зазначена інформація стосовно менеджера з продажу, згідно з вимогами пункту 2 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "ІНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС " необхідно завантажити в електрону систему закупівель: Наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.