Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
| ЄДРПОУ: | 03350137 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Бєлоброва |
| Телефон: | +380961016214 |
| E-mail: | puvkh_izm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,м. Ізмаїл, вул. Дмитрівська, буд. 65 |
0 |
1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 08.10.2024 року, згідно якої учасник надає інформацію про номер контракту закупівлі та предмет договору: Номер контракту закупівлі UA-2023-10-24-001951-a-a1 поставка Лічильники води 100шт., разом з тим, у складі пропозиції учасником наданий договір № 26 від 03.03.2023 року на поставку лічильників води ½(DN15) на суму 51 000 грн., який не підписаний зі сторони учасника та номер договору не співпадає з номером контракту, який зазначений учасником у довідці. Також, на виконання вимог тендерної документації учасником надана накладна, яка підтверджує № 00048 від 06.04.2023 року, якою підтверджується поставка лічильників води в кількості 98 шт. , що не відповідає інформації, яка зазначена у довідці від 08.10.2024 року. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. вимога тендерної документації п.2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження додатку №1 до ТД - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із аналогічним (ними) договором (рами) з усіма додатками до нього (них) та документ(и), що підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі або надати аналогічний договор з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі, які зазначені у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 08.10.2024 року та видаткову накладну (видаткові накладні), яка (які) буде підтверджувати виконання договору в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.