Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 187 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 870 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
| ЄДРПОУ: | 02001699 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bloodservice.org.ua |
| Контактна особа: | Андрій Гончаров |
| Телефон: | +380688921667 |
| E-mail: | goncharic87@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61201, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Клочківська, будинок 366 |
0 |
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен провести кваліфікований інструктаж працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист про забезпечення інструктажу персоналу Замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації. Учасник надав Гарантійний лист ФОП Ічкаленко Людмила Володимирівна гарантує, що буде проведений кваліфікований інструктаж працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням . За місцем його експлуатації не зазначено. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист про забезпечення інструктажу персоналу Замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.