Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 333 333,33 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 666,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
Контактна особа: | Олександр Олексійович Пінчук |
Телефон: | 380445260186 |
E-mail: | oleksandr.pinchuk@ukrcsm.com |
Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
2 |
Протокол № 3-23/859 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 15.08.2024 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "БРОМ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Генератор газових сумішей HovaCAL N 422-SPC) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-07-31-008494-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду пропозиції Учасника, ПП "БРОМ", на відповідність вимогам тендерної документації замовником виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 додатку 1 тендерної документації, замовник вимагає надати заповнену та підписану форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 2 до тендерної документації. У додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник не повинен відступати від даної форми. У складі тендерної пропозиції ПП "БРОМ" надано файл «Тендерна пропозиція» форма якого не відповідає додатку 2 тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 10.2. пункту 10 додатку 1 тендерної документації замовник вимагає надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, за формою, наведеною в вищезазначеному пункті. У складі тендерної пропозиції ПП "БРОМ" надано довідку, що не відповідає формі, передбаченій у підпункті 10.2. пункту 10 додатку 1 тендерної документації, зокрема, в частині зазначення ПІБ повністю. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Олександр ПІНЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.