Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 522 324,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 611,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Анна ВЛАСЕНКО |
| Телефон: | +380472395598 |
| E-mail: | a.vlasenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Реєстратор параметрів «Аудит-експерт РП-1-1» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.2. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 1.2. Копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ « статут.pdf» згідно змісту якого Статут затверджено від 10.07.2018р. Відповідно тендерна пропозиція Учасника додатково має містити опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником не надано відповідного документа. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 2. Відповідно до пункту 2.1. Розділу 2 «Цінова пропозиція.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Додаток 1_цінова пропозиція.pdf» згідно змісту якого загальна вартість, без ПДВ не відповідає тендерній пропозиції Учасника а саме: - Тендерна пропозиція Учасника становить 505 000,00 без ПДВ; - загальна вартість згідно Цінової пропозиції становить 505 230,00 без ПДВ, також не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 3. Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.1. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Назва контрагента, з яким укладено договір; Предмет договору; Стан виконання договору (виконано/частково виконано); Номер та дата договору; Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. - аналогічні договори, (але не менше одного аналогічного договору), зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - первинні документи, що підтверджують факт поставки товару/надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). Також, Пункт 1.2. Глави 1. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу I. «Загальні положення» тендерної документації передбачає: 1.2. Аналогічний договір – договір, який укладений на поставку аналогічного товару (у аналогічному договорі повинна бути наявна мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до цієї тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документи «довідка аналогічні договори.pdf» та «20. Договір № ТЕ-349 від 15.12.2023р..PDF». Згідно змісту наданих документів номенклатурна позиція не відповідає предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до цієї тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Назва контрагента, з яким укладено договір; Предмет договору; Стан виконання договору (виконано/частково виконано); Номер та дата договору; Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. - аналогічні договори, (але не менше одного аналогічного договору), зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - первинні документи, що підтверджують факт поставки товару/надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). 4. Відповідно до пункту 7.1. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «відомості участника.pdf», згідно змісту наданого документа відсутня інформація стосовно наступного: 1. повна назва Учасника; 6. класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. статус платника податку. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. 5. Відповідно до пункту 7.2. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.2. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «виписка витяг.pdf» який не містить підпису та відбитку печатки (за наявності) Заступника начальника управління-начальник відділу реєстрації та обліку платників управління обслуговування платників. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 6. Відповідно до пункту 7.3. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Додаток 3_проект договору.pdf» в якому відсутня інформація щодо пунктів 12.3., 12.6. та 13.1., а також п.3.1. та додаток № 1 до договору «Специфікація» не відповідає тендерній пропозиції, а саме: - Тендерна пропозиція Учасника становить 505 000,00 без ПДВ; - загальна вартість згідно п.3.1. та додатку № 1 до договору «Специфікація» становить 505 230,00 без ПДВ. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)* * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.