Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 116 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 167,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
| Телефон: | 380322582564 |
| E-mail: | tender@lpnu.ua |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно з пунктом 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж одного аналогічного за предметом закупівлі договору, який відповідає наступним вимогам: а) аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, за яким було здійснено поставку (продаж) товару – осцилографа або мультиметра або вимірювального приладу; б) учасник повинен виступати у якості постачальника за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; в) аналогічний договір повинен бути виконаний учасником в повному обсязі, без порушень чинного законодавства та умов відповідного договору. Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі. Відповідно до пункту 3 таблиці 1 додатку 2 для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: a) копія (копії) аналогічного договору (договорів), включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору, копія накладної (накладних) або актів приймання-передачі товару, складених на виконання відповідного аналогічного договору, які підтверджують передачу товарів Замовнику (покупцю) у кількості та на суму визначену у відповідному договорі. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Договору №853 від 19.12.2023 року. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія накладної (накладних) або актів приймання-передачі товару, складених на виконання відповідного аналогічного договору №853 від 19.12.2023 року, які підтверджують передачу товарів Замовнику (покупцю) у кількості та на суму визначену у відповідному договорі. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.