Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 765 524,80 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 655,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Проха Людмила Миколаївна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
4 |
Вимога Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі -не надав Учасник Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі - не надав Учасник; Обов’язково до виконання учасниками: Усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажання), дату (дата не раніше дати оголошення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника - у складі тендерної пропозиції подані документи у яких відсутня дата складання, а саме: 45_[15-07-2024 22.20.49]Технічна специфікація_compressed.pdf 29_[15-07-2024 22.20.49]Лист щодо сертифікації.pdf 27_[15-07-2024 22.20.48]Довідка інформація про товар.pdf 25_[15-07-2024 22.21.12]Довідка щодо обмежень.pdf 23_[15-07-2024 22.20.51]Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf 21_[15-07-2024 22.20.54]Довідка платник податків.pdf 19_[15-07-2024 22.20.49]Довідка наявність працівників.pd 17_[15-07-2024 22.20.56]Довідка МТБ.pdf 15_[15-07-2024 22.21.12]Довідка ліцензія.pdf 13_[15-07-2024 22.21.14]Довідка кінцевий бенефіціарний власник.pdf 10_[15-07-2024 22.21.12]Гарантійний лист захист довкілля.pdf 9_[15-07-2024 22.20.50]Гарантійний лист.pdf 7_[15-07-2024 22.20.49]Відомості про учасника.pdf 1_[15-07-2024 22.20.52]Тендерна пропозиція.pdf Вимога Додатку 2 до Документації п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій абз. 3 На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням – не надав Учасник п. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника - надав Учасник без зазначення ПІБ. - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників - не надав Учасник Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі - не надав Учасник Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі - Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі у складі тендерної пропозиції повторно подати документи з датою складання, а саме: 45_[15-07-2024 22.20.49]Технічна специфікація_compressed.pdf 29_[15-07-2024 22.20.49]Лист щодо сертифікації.pdf 27_[15-07-2024 22.20.48]Довідка інформація про товар.pdf 25_[15-07-2024 22.21.12]Довідка щодо обмежень.pdf 23_[15-07-2024 22.20.51]Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf 21_[15-07-2024 22.20.54]Довідка платник податків.pdf 19_[15-07-2024 22.20.49]Довідка наявність працівників.pd 17_[15-07-2024 22.20.56]Довідка МТБ.pdf 15_[15-07-2024 22.21.12]Довідка ліцензія.pdf 13_[15-07-2024 22.21.14]Довідка кінцевий бенефіціарний власник.pdf 10_[15-07-2024 22.21.12]Гарантійний лист захист довкілля.pdf 9_[15-07-2024 22.20.50]Гарантійний лист.pdf 7_[15-07-2024 22.20.49]Відомості про учасника.pdf 1_[15-07-2024 22.20.52]Тендерна пропозиція.pdf - копія документу щодо права користування складським приміщенням, - довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.