Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 742 793,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 68 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Андрій Загоруйко |
| Телефон: | +380532515841 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. На підтвердження повноважень посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору учасник надав ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб вих. №501 – УГВ від 10.07.2024 (файл «Лист_повноваження посадових осіб_Додаток 1_1.doc»), який не відповідає вимогам встановленим в розділі 1.2. додатку №1 та формі листа додатку №1.1 до тендерної документації, а саме, Учасником не зазначено наступне «… зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ, а саме:». Відповідні посилання на вимоги тендерної документації (ТД), щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): 1. Вимога пп. 1.1. розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» до ТД. Критерії оцінки пропозиції «НЕ відповідає вимогам»: «Учасником НЕ надано документи в повному обсязі або не виконано вимоги до оформлення. Не заповнені або частково заповнені усі необхідні для заповнення графи, зазначена інформація, що не відповідає вимогам графи. Видалений (повністю/частково) визначений формою листа текст». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги ТД): 1. На підтвердження повноважень посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору надати в складі тендерної пропозиції лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.