Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна_Фотографічне обладнання я" та її додатки, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 145 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 729,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Верхівцевська міська рада |
ЄДРПОУ: | 35950156 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vmiskrada.gov.ua |
Контактна особа: | Артем Філобок |
Телефон: | +380980212759 |
E-mail: | gorsovet-ver@ukr.net |
Місцезнаходження: | 51660, Україна, Дніпропетровська область,м.Верхівцеве, вул. Центральна, 75 |
0 |
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", код ЄДРПОУ- 37306731 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника не відповідає пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, а сам: Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасник не наклав КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо. 2. Відсутня довідка що до відсутності підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 3. Відсутня довідка що до про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 4. Учасник надав довідку в довільній формі «Довідка аналогічний договір.pdf» яка не відповідає наведеній формі 1 Замовника. 5. Відсутня довідка що до згоди Обсяги (кількість) закупівлі товару, що є предметом Договору можуть бути зменшені у зв’язку з фінансовими видатками та виробничою необхідністю Замовника. У даному випадку Постачальник не має права вимагати оплати за фактично непоставлений товар, а також не має права застосовувати до Замовника штрафні санкції, пов’язані зі зменшенням обсягу товару на який було укладено договір, але не отриманого Замовником, про що надається довідка-підтвердження від Учасника, з усвідомленням пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації 6. Відсутність листа гарантії що до Термін оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару та рахунку. Учасник повинен надати гарантійний лист про те що погоджується з терміном оплати за поставлений товар. Враховуючи терміни оплати, Учасник (переможець процедури закупівлі) не має права вимагати передплати або скорішої оплати за фактично поставлений товар, а також не має права застосовувати до Замовника штрафні санкції, пов’язані з повільною оплатою упродовж зазначено терміну на який було укладено договір, про що надається гарантійний лист від учасника про усвідомлення строків оплати 7. Відсутня довідка що до Постачальник відповідає за якість продукції протягом гарантійного терміну зберігання, про що надається 8. Відсутня довідка що до Гарантійний строк зберігання повинен становити не менше 24 місяців з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту початку її експлуатації. 9. Учасник не надав оригінал або копію з наступних документів: - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності або якості або іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. - у разі не сертифікації товару, учасник надає інформаційну довідка від імені учасника, щодо не сертифікації товару, з обов’язковим посиланням на чинні законодавчі нормативні акти. Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 10. Відсутня довідка що до у разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об’єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують 11. Учасник надав довідку в складі тендерної пропозиції «Про погодження з істотними умовами договору.pdf» яка не відповідає наведеній формі Замовника в Додатку 6 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пн. 1 ІІІ Розділ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (пн 3 абзац Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2. підпункт 1 пн. 2 V Розділ. Оцінка тендерної пропозиції 3. підпункт 2 пн. 2 V Розділ. Оцінка тендерної пропозиції 4. Форма 1 Додатка 1 тендерної документації 5. пн.4 Розділ І. Загальні вимоги щодо поставки товару Додатку 3 6. пн.13 Розділ І. Загальні вимоги щодо поставки товару Додатку 3 7. пн.3 Розділ ІІ. Загальні вимоги щодо поставки товару Додатку 3 8. пн.4 Розділ ІІ. Загальні вимоги щодо поставки товару Додатку 3 9. абзац Вимоги щодо якості товару Додатка 3 10. Додаток 5 11. Додаток 6 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 2. потрібно надати довідку в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: - замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; -замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. 3. потрібно надати довідку про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 4. Потрібно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до форми 1 Додатку 1 тендерної документації. 5. Потрібно надати довідку про те що Обсяги (кількість) закупівлі товару, що є предметом Договору можуть бути зменшені у зв’язку з фінансовими видатками та виробничою необхідністю Замовника. У даному випадку Постачальник не має права вимагати оплати за фактично непоставлений товар, а також не має права застосовувати до Замовника штрафні санкції, пов’язані зі зменшенням обсягу товару на який було укладено договір, але не отриманого Замовником, про що надається довідка-підтвердження від Учасника, з усвідомленням пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації 6. Потрібно надати лист гарантію Термін оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару та рахунку. Учасник повинен надати гарантійний лист про те що погоджується з терміном оплати за поставлений товар. Враховуючи терміни оплати, Учасник (переможець процедури закупівлі) не має права вимагати передплати або скорішої оплати за фактично поставлений товар, а також не має права застосовувати до Замовника штрафні санкції, пов’язані з повільною оплатою упродовж зазначено терміну на який було укладено договір. 7. Надати Гарантійний лист що до Постачальник відповідає за якість продукції протягом гарантійного терміну зберігання 8. Надати довідку Гарантійний строк зберігання повинен становити не менше 24 місяців з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту початку її експлуатації 9.Надати - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності або якості або іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. - у разі не сертифікації товару, учасник надає інформаційну довідка від імені учасника, щодо не сертифікації товару, з обов’язковим посиланням на чинні законодавчі нормативні акти. Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 10. Окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують – що у об’єкт оподаткування (Учасник) застосовується нульова ставка ПДВ. 11. Надати Лист-згода з проектом договору – відповідно до форми наведеній в додатку 6 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.