Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 423 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 24 230,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
Телефон: | 380322582564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно з пунктом 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж одного аналогічного за предметом закупівлі договору, який відповідає наступним вимогам: а) аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, за яким було здійснено поставку товару – аналітичного приладу (аналізатор або тестер або дозиметр або детектор або шумомір або вологомір або щільномір або віброметр або спектрометр, тощо); б) учасник повинен виступати у якості постачальника за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; в) аналогічний договір повинен бути виконаний учасником в повному обсязі. Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі. Відповідно до пункту 3 таблиці 1 додатку 2 для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: а) копія аналогічного договору (договорів), включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору, копія накладної (накладних) або акта приймання-передачі товару, складених на виконання відповідного аналогічного договору, які підтверджують передачу товарів Замовнику (покупцю) у кількості або на суму визначену у відповідному договорі. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Договору №05/12-1-22 від 05.12.2022 року. Пунктами 2.1.- 2.2. наданого договору №05/12-1-22 від 05.12.2022 року передбачено що, загальна ціна цього Договору визначається кількістю отриманого Товару Покупцем впродовж всього терміну дії Договору. Вартість кожної окремої партії Товару визначається Постачальником в рахунках-фактурах і накладних документах, а також у відповідних Додатках на кожну окрему партію Товару. Ціна одиниці товару встановлюється в рахунках-фактурах та видаткових накладних. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію товарно-транспортної накладної №5 від 6 січня 2023 року, складеної між сторонами договору №05/12-1-22 від 05.12.2022 року, яка містить посилання на видаткову накладну №1 від 06.01.2023р. (супровідні документи на вантаж). У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії рахунків-фактур (рахунка-фактури) та видаткових накладних (видаткової накладної), зокрема видаткової накладної №1 від 06.01.2023р. та відповідного рахунка (рахунка-фактури) складених на виконання договору №05/12-1-22 від 05.12.2022 року. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції учасником подано копії видаткової накладної № РН-0000007 від 02 квітня 2018 р. та видаткової накладної № РН-0000005 від 02 квітня 2018 р, згідно яких, учасник має досвід поставки, зокрема, шумоміра та газоаналізатора. Проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія договору на виконання якого між його сторонами складені видаткові накладні № РН-0000007 від 02 квітня 2018 р. та № РН-0000005 від 02 квітня 2018 р. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.