| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 186 266,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 862,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Василик |
| Телефон: | +380967824978 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
1 |
Замовник надсилає учаснику ТОВ "ВІКОРД" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника не надано договору для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (мановакуумметри). 1.2.) у складі пропозиції учасника надано Опитувальник учасників юридичної особи (Додаток 6) із порушенням заповнення, а саме не заповнений пункт 8.1. Чи наявні у структурі власності Контрагента фізичні особи, які є прямими власниками 10% і більше?. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти поставку манометрів та мановакуумметрів 3.2) Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.