Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2024, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284).ДК 021:2015: 38650000-6: Фотографічне обладнання. 38651000-3: Фотоапарати
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 225 663,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 128,31 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Тернопільська міська рада |
ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волошин Наталя |
Телефон: | 380674473114 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.04.2024 № 129/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: …. 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2021-2023 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. ….. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного договору» від 25.04.2024 № 2504/02, в якій зазначена інформація про виконання учасником аналогічного договору, однак учасником не зазначено інформації про суму договору та стан виконання, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням повної інформації про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.04.2024 № 129/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: 1) заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано документ «Тендерна пропозиція» (без дати реєстрації та номер), яка не містить інформацію щодо суми ПДВ у пункті 5 першої таблиці та в другій таблиці. Враховуючи, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено копію витягу №2408274500017 з реєстру платників податку на додану вартість, де учасник з 01.04.2024 зареєстрований платником ПДВ, Учаснику необхідно дану інформацію врахувати при заповнені Додатку 1 «Тендерна пропозиція». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації із повною інформацією відповідно до вимог замовника згідно тендерної документації. ….. 4) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації; … Також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Будь-яке посилання Замовника на конкретну торгівельну марку чи фірму трактується у значенні «або еквівалент». Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 44 Особливостей.» У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», замовником передбачено вимоги до предмета закупівлі, зокрема: … Для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару, чинні на момент подання пропозиції на запропонований товар. … Учасником на виконання цієї вимоги, подано копії деклараціій про відповідність від 15.07.2020 та від 23.07.2020. Однак, копії цих декларацій містять елементи підпису та печатки іншої юридичної особи (ЄДРПОУ 40322673), що не є «ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (ЄДРПОУ 45119322), що є невідповідністю в завантажених документах та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документи з усуненням невідповідностей. 5) проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації);заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що вимагається замовником у тендерній документації. …… 7) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення; довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію рішення №1/2024 від 22.03.2024, однак учасником не надано копії наказу про призначення посадової особи щодо підпису тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції у повному обсязі. 8) копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу – для юридичних осіб. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, крім копії такого статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію Протоколу №1 установчих зборів засновників ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» від 27.01.2023, однак учасником не надано копії Модельного статуту, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, копію Модельного статуту ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, що складені учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.