Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
вольтамперфазоміри МІРА-А, або еквівалент. пп. 7.1.6. Інвестиційної програми АТ «Житомиробленерго» на 2024 календарний рік.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергей Дробный |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
1 |
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМ-ПРИЛАД» вимогам тендерної документації, а саме: - учасником оприлюднено аналогічний договір №21-020098-23 від 06.12.2023 року, який належним чином не завірений (відповідно до вимог пп. 3.1 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Частина І Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації); - відсутній лист-відгук про співпрацю з Учасником від Замовника згідно до укладеного договору № 21-020098-23 від 06.12.2023 року (відповідно до вимог пп. 3.2 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Частина І Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації); - учасником не надано лист-відгук про співпрацю з Учасником від Замовника згідно до укладеного договору № 01-000832-2-23 від 14.09.2023 року (відповідно до вимог пп. 3.2 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Частина І Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації); - оприлюднена тендерна пропозиція згідно Додатку 2 до тендерної документації на суму 196800,00 грн. не відповідає остаточній пропозиції зазначеній на майданчику електронної системи публічних закупівель PROZORRO. У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.