Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
без ПДВ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО |
| ЄДРПОУ: | 00131819 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.poe.pl.ua |
| Контактна особа: | Наталія Михайлівна Халіман |
| Телефон: | +380532510593 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36022, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
2 |
Відповідно до пп. 2 п.1 Розділу 3 тендерної документації, п.1, пп.2 п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.28 Постанови, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення поставки предмета закупівлі ( додаток 2). ТОВ «ВО» «Стекс» надало довідку, яка містить інформацію про чисельність працівників, але відсутня інформація про досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. На основі вищевикладеного, керуючись нормами ст. 26, ст. 29 Закону та п.43 Постанови просимо учасника торгів ТОВ «ВО» «Стекс» ЄДРПОУ 43069448, який подав пропозицію на участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: ДК 021: 2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка для вимірювання пробивної напруги трансформаторної оливи УИМ-90) (Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» 2024, 7 розділ, п.7.1) (ID: UA-2024-02-01-013187-a), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – 38340000-0 виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі (Додаток 2).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.