Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-01-22-003560-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_14_ВО) ДК 021:2015 38410000-2 Лічильні прилади (Термоперетворювачі). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: позиція 1 - 3841200-6; позиція 2 – 3841700-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 242 880,00 грн без ПДВ (Двісті сорок дві тисячі вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.01.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 242 880,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 428,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вершицький Олександр Вікторович |
Телефон: | 380443097512 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 08.02.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-22-007509-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ТЕРМОПРИЛАД" ІМ.В.ЛАХА" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ТЕРМОПРИЛАД" ІМ.В.ЛАХА", а саме: 1) На вимогу пункту 1.1 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено Зразок Декларацій постачальника про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), які не містять інформації стосовно № декларації, назви документу та редакції/дати випуску цього документа, яким відповідає об’єкт декларації, терміну дії декларації та інформації про виробника продукції, запропонованої до постачання, місця і дати її випуску, підпису (печатки) або еквівалент уповноваженого емітентом. 2) На вимогу пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником не надано лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. 3) На вимогу Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, яка містить інформацію стосовно Найменування товару запропонованої до постачання по позиціям 1 та 2, за яким не можливо однозначно встановити, яка саме зазначена продукція запропонована до постачання. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункт 1.1 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» пункт 2 Додатку 3 до тендерної документації: «2. Копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) такі документи: - лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.» Додаток 5 до тендерної документації: «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ узагальнена назва предмету закупівлі Вивчивши тендерну документацію (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та інші вимоги замовника), ми, _________________________________________ (назва Учасника процедури закупівлі), уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за такими цінами: № п / п Код ЄЗС ДК Код УКТЗЕД Найменування товару запропонованої до постачання Рік/дата*¹ виготовлення, виробник та країна походження Умовний номер виробника*² Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає товар креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо) Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, без ПДВ, грн Ціна за одиницю, з ПДВ, грн Сума, без ПДВ, грн 1 Всього без ПДВ ПДВ ___ % Разом з ПДВ *¹ обирається залежно від предмету закупівлі *² тільки для ТОВАРУ, щодо виробника якого умовами тендерної документації передбачено обов’язкову наявність умовного номеру 1. До визначення нашої компанії переможцем, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша компанія буде визначена переможцем, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Цією заявкою-пропозицією ми погоджуємося з основними умовами договору, викладеними в тендерній документації. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятомупункту47Особливостей відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. 6. Ми погоджуємося, що продукція запропонована нами до постачання, відповідно до вимог, визначених тендерною документацією: - якість поставленої продукції може бути перевірена представниками АТ «Укрзалізниця», замовника та вантажоодержувача; - документи при прийманні продукції по якості, комплектності, кількості тощо, можуть були складені за участю замовника, АТ «Укрзалізниця» та вантажоодержувача; - гарантійні строки встановлені для замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача). __________________________________ _____________________ _____________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (підпис та печатка) (прізвище та ініціали) «___» ___________ 20___ р. ……………………………………………………………………………………………………………… УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Порядковий номер найменування товару в ціновій пропозиції повинен відповідати порядковому номеру найменування товару в технічній специфікації наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. У ціновій пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю продукції, яка пропонується і остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції згідно з цим Додатком до тендерної документації. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Коригована цінова пропозиція не повинна містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Ціна пропозиції в ціновій пропозиції має відповідати ціні тендерної пропозиції.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 01.02.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-01-22-007509-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ", а саме: 1) На вимогу пункту 1.1 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено Декларації постачальника про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), які не містять інформації стосовно терміну дії декларації та інформації про виробника продукції, запропонованої до постачання. 2) На вимогу пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником не надано копію чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчену копію) 3) На вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. 4) На вимогу Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, яка не містить інформації стосовно технічних умов, за якими виготовляється продукція, запропонована до постачання. Також надана учасником цінова пропозиція містить арифметичні помилки в сумі без ПДВ за позицією 2 та відповідно у загальній вартості. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункт 1.1 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» пункт 2 Додатку 3 до тендерної документації: «2. Копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) такі документи: - лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.» пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата та номер реєстраційної дії; прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни внесені реєстраційною дією; кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг у порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса або - в електронному виглядічерез портал електронних сервісів Міністерства юстиції України.» Додаток5 до тендерної документації: «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ узагальнена назва предмету закупівлі Вивчивши тендерну документацію (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та інші вимоги замовника), ми, _________________________________________ (назва Учасника процедури закупівлі), уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за такими цінами: № п / п Код ЄЗС ДК Код УКТЗЕД Найменування товару запропонованої до постачання Рік/дата*¹ виготовлення, виробник та країна походження Умовний номер виробника*² Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає товар креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо) Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, без ПДВ, грн Ціна за одиницю, з ПДВ, грн Сума, без ПДВ, грн 1 Всього без ПДВ ПДВ ___ % Разом з ПДВ *¹ обирається залежно від предмету закупівлі *² тільки для ТОВАРУ, щодо виробника якого умовами тендерної документації передбачено обов’язкову наявність умовного номеру 1. До визначення нашої компанії переможцем, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша компанія буде визначена переможцем, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Цією заявкою-пропозицією ми погоджуємося з основними умовами договору, викладеними в тендерній документації. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятомупункту47Особливостей відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. 6. Ми погоджуємося, що продукція запропонована нами до постачання, відповідно до вимог, визначених тендерною документацією: - якість поставленої продукції може бути перевірена представниками АТ «Укрзалізниця», замовника та вантажоодержувача; - документи при прийманні продукції по якості, комплектності, кількості тощо, можуть були складені за участю замовника, АТ «Укрзалізниця» та вантажоодержувача; - гарантійні строки встановлені для замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача). __________________________________ _____________________ _____________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (підпис та печатка) (прізвище та ініціали) «___» ___________ 20___ р. ……………………………………………………………………………………………………………… УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Порядковий номер найменування товару в ціновій пропозиції повинен відповідати порядковому номеру найменування товару в технічній специфікації наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. У ціновій пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю продукції, яка пропонується і остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції згідно з цим Додатком до тендерної документації. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Коригована цінова пропозиція не повинна містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Ціна пропозиції в ціновій пропозиції має відповідати ціні тендерної пропозиції.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.