Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Кропивницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04055251 Досьє YouControl |
Сайт: | https://kr-rada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Альона Миколаївна Чупрун |
Телефон: | +380963896933 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25022, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
9 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гаврилюк Павло Володимирович в процедурі відкритих торгів UA-2024-01-22-001768-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно пункту 6 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 Тендерної документації до даної закупівлі замовником встановлено вимогу про надання копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вказаний документ. Просимо усунути виявлену невідповідність, шляхом розміщення в електронній системі закупівель копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду Гаврилюка Павла Володимировича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.