Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 575 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 12 875,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Євгенія Попова |
Телефон: | +380980706521 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог Додатку 1 п. 1 Тендерної документації З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання запропонованого обладнання у кількості, якості та в терміни, визначені цим оголошенням – Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з документальним підтвердженням таких повноважень), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару учасником, що є предметом закупівлі цих торгів та їм пропонується, у кількості, якості та в терміни, визначені цим оголошенням та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву Учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі згідно оголошення, запропоноване обладнання в необхідній кількості та адресуватися Замовнику. Учасником надано на підтвердження «файл 16.Гарантійний лист представника виробника з підтвердженням повноважень» авторизацію від представника. «Даний сертифікат набуває чинності в день його підписання, і залишається дійсним до 31 грудня 2023 року». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 п.1 Тендерної документації: «1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання запропонованого обладнання у кількості, якості та в терміни, визначені цим оголошенням – Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з документальним підтвердженням таких повноважень), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару учасником, що є предметом закупівлі цих торгів та їм пропонується, у кількості, якості та в терміни, визначені цим оголошенням та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву Учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі згідно оголошення, запропоноване обладнання в необхідній кількості та адресуватися Замовнику.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати чинні документи, які підтверджують повноваження INTERNATIONAL MEDICAL DEVICES LTD на території України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.