Період оскарження умов закупівлі - по 28-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 930,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 399,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
| Телефон: | 380322582564 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 5.2. розділу V тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати наступні документи: … «документ з заповненою формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації». У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: «Додаток1.pdf», який складений не за передбаченою у тендерній документації формою та не містить усієї інформації передбаченої формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема щодо «Статус платника ПДВ (платник або не платник)». Водночас у складі тендерної пропозиції учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. 1.2. Підпунктом 3.1. пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, передбачено що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: …заповнену специфікацію за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: «Додаток_3.pdf» у якому міститься, зокрема заповнена специфікація згідно встановленої форми, проте у наданій специфікації учасником зазначено, що «Загальна вартість тендерної пропозиції учасника ВКЛЮЧАЮЧИ\БЕЗ ПДВ становить 38 657,40 гривень». Приміткою до форми специфікації передбаченої підпунктом 3.1. пункту 3 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що: «*Зазначити «включаючи ПДВ» або «без ПДВ». У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі/окремі позиції не обкладається ПДВ, то такі пропозиції або їх окремі позиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.». 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.